piątek, 29 marca 2013

New color :)

Cześć skarby :)
Nareszcie wolne. Cały tydzień :D Nawet nie wiecie jak bardzo na niego czekałam.
Wczoraj i dzisiaj pomagałam mamie w przygotowaniach do Wielkanocy, bo jutro idę do pracy. Co do świąt, to one bardziej mi się kojarzą z Bożym Narodzeniem, bo śnieg za oknem. Prezenty już dostałam :) Zdjęcia ich są poniżej. O statywie marzyłam od dawna i rodzice spełnili to moje małe marzenie :) Dziękuję! :*
Nie mogłam czekać i już dzisiaj chcę Wam pokazać mój nowy kolor włosów. Miał być zupełnie inny, na opakowaniu kolor ten nazywał się "miedziany bursztyn", a wyszedł ciemny brąz. Nie przeraziłam się tym za bardzo, bo kupując farbę zastanawiałam się nad tym kolorem i nad czekoladą, więc kolor jak najbardziej mi odpowiada :) Usłyszałam kilka bardzo miłych opinii na temat koloru moich włosów z czego bardzo się cieszę Koleżanka powiedziała mi także, że ten kolor wyszczuplił mi twarz. Ja za bardzo tego nie widzę, ale może to i prawda. Od 1,5 miesiąca ćwiczę i spadły 4kg, z czego jestem bardzo szczęśliwa. Widzę różnicę w budowie ciała, więc może i twarz mi trochę schudła :)
Poniżej zdjęcia moich nowości, prezentów wielkanocnych i outfitu z nowościami :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba taki wiosenny zestaw na odgonienie zimy :D Zapraszam do oglądania :)






top - house
trousers - tutaj!
bag - house
jacket - tutaj!
heels - deichmann
watch - tutaj!

New in.! :)
 sneakers - allegro

 top - mohito
trousers - orsay

 bag - house

shirt - tutaj!

Coś słodkiego :D

My hair :) 
Na zdjęciach za bardzo nie widać różnicy, ale w stylizacji widać prawdziwy odcień moich włosów :)


No i na koniec prezenty wielkanocne :)



Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca tego długiego posta. :)
Trzymajcie się :*
Ja zmykam do ukochanego na seans filmowy :D
Papapa :*

18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ;)
    A kolor bardzo ładny! ; ))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladasz:) piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz i piękne nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne spodnie zakochałam sie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Mam chęć na ten top z house'a, już ze dwa razy przymierzałam się do kupna! :))
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz :)
    super prezenty ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz kochana :) Świetny masz kolor włosów !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ubrania, bardzo ładnie ci w nowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek włosów i śliczna bluzka, nowości też bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. )Zapraszam do siebie , bardzo mi zależy byś skomentowała choć jeden post :) szczera-szczera.blogspot.com Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. bez kitu widac ze schudlas, noooozki masz teraz zgrabniejsze a kolor wlosow mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Twoje włosy wyglądają pięknie po zmianie koloru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :)
    Masz śliczne włosy !
    Obserwujemy?
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne spodnie. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz ! Boskie ciuchy ! *o*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) / Thank you for every comment. :)
Staram się na każdy odpowiedzieć pod postem, a za każdą obserwację odwdzięczyć się tym samym :)